• Mi a szerepe és helye a játékoknak a mai világban? Milyen ma a játékkultúra, és annak megbecsültsége, presztízse?
  • Digitális/online játékok és analóg/offline fizikai játékok közötti különbözőségek hol érhetők tetten?
  • Mennyiben igazak a játékosokra a különböző negatív sztereotípiák, mint pl  függőség, agresszió, antiszociális jegyek? Milyen kutatások vannak e témában?
  • Mi az a játékosítás/gamification, mi a jelentősége, hol lehet felhasználni a gamifikációt? Miben különbözik a játékoktól a játékosítás?  
Résztvevők:
  • Damsa Andrei (JátékosLét Kutatóközpont)
  • Csányi János (Homoludens.hu)
  • Pálffy László (matematikus)
  • Mihalik Árpád (pszichológus) 
  • ​Dr. Csukly Gábor(pszichiáter)
  • Tóth Dániel (pszichológus)
  • Paczona Zoltán (Jatekok.hu)
Moderátor: Fromann Richárd (JátékosLét Kutatóközpont)